معرفی برنامه‌های توسعه گروه فراطرح در نمایشگاه فولاد اصفهان

معرفی برنامه‌های توسعه گروه فراطرح در نمایشگاه فولاد اصفهان

1402/07/15
منتشر شده توسط : مدیر سایت

معرفی برنامه‌های توسعه گروه فراطرح در نمایشگاه فولاد اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری ماشین آلات و صنایع وابسته (Metalex) رویدادی بزرگ و معتبر در صنعت فولاد ایران است که در تاریخ 1 الی 4 شهریور ماه 1402 در شهر اصفهان برگزار شد. گروه فراطرح با رویکرد معرفی چشم انداز جدید خود با حضوری فعال به ارائه محصولات و خدمات متنوع در زنجیره فولاد پرداخت. فرآیند تولید فولاد سبز به کمک تکنولوژی های روز جهان درغرفه فراطرح توجه متخصصین و فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

 

با برگزاری این نمایشگاه در شهر اصفهان که به عنوان قلب صنعت فولاد کشور شناخته میشود، فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردها، تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات در حوزه های متالوژی، فولاد، ریخته گری، معدن و ماشین آلات به علاقه‌مندان این حوزه فراهم شد.

گروه فراطرح با حضور پر رنگ خود در این رویداد با تکیه بر سابقه طولانی و مستمر در بازار فولاد ایران، توانست جلسات و نشست‌های زیادی را توسط تیم‌های بازرگانی، تولید، معدن، فروش و بازاریابی خود برگزار کرده و میزبان بزرگان فولاد کشور باشد.

ارائه تکنولوژی و دانش تولید هوشمند فولاد سبز درغرفه گروه فراطرح مورد استقبال و توجه شدید فعالان این صنعت از جمله مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان آقای مهندس طیب‌نیا وهیات مدیران همراه ایشان، آقای مهندس سبحانی مدیرعامل انجمن فولاد ایران و بسیاری از فعالان و مدیران بزرگ کشور قرار گرفت که طی بازدیدهای متعدد و جلسات حضوری در غرفه فراطرح اطلاعات و توضیحات کامل این طرح را دریافت کردند.

در بازار رقابتی امروز حضور شرکت های صنعتی در نمایشگاه های مرتبط داخلی و خارجی، یکی از اقدامات مهم و استراتژیک سازمان در راستای اهداف بازاریابی می‌باشد. اهمیت این امر از آنجا ناشی می شود که رقابت تنگاتنگ شرکت های صنعتی در داخل و خارج کشورعملا مجال ایستایی و درونگرایی را از آنها گرفته و شیوه‌های مدیریت سنتی جوابگوی نیاز توسعه و رشد سریع و حرفه‌ای نمی‌باشد.

حضور در این نمایشگاه نه تنها فرصت دیدار حضوری و میزبانی مشتریان‌مان را فراهم کرد و نیز فرصتی برای معرفی خدمات و محصولات گروه فراطرح به بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت بود، بلکه هرکدام از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فراطرح با آخرین تکنولوژی و محصولات موجود در بازار ایران نیز آشنا شدند. تیم کارخانه تولید میلگرد فراطرح نورد با هدف توسعه و بروزرسانی خط تولید به بررسی ماشین‌آلات و ابزارهای موجود پرداختند.

 

تیم فراطرح معدن خدمات تولید و بازرگانی محصولات معدنی را به متقاضیان ارائه کردند و همکاران فراطرح فولاد تسهیلات و جدیدترین محصولات و ظرفیت فروش انواع مقاطع را در اختیار مخاطبین قرار دادند.

گروه فراطرح با اتکا به بیش از ۲۶ سال فعالیت موفق در زنجیره فولاد کشور یکی از مهمترین و بالغ‌ترین بازیگران این عرصه بوده و شریک تجاری و تولیدی بزرگترین برندهای فولاد کشور و جهان است. شرکت در پانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان دستاوردهای قابل توجه و برنامه‌های رشد و توسعه فراوانی را برای گروه فراطرح به ارمغان آورد.

فراطرح برنامه حضور در مهمترین و بزرگترین رویدادهای فولاد ایران و جهان را در دستور کار خود قرار داده و تا پایان سال ۱۴۰۲ در بیش از ۱۰ نمایشگاه و کنفرانس  ملی و بین‌المللی حضوری پررنگ و فعال دارد.

 

  • نمایشگاه متال‌اکسپو استانبول ترکیه (لینک)

 

لینک بازدید از غرفه گروه فراطرح در  نمایشگاه اصفهان:

https://360.idtour.ir/faratarh/